2012/07/07
















Aquí estic, sopant amb els companys després de cuinar uns fideus Uton, i celebrant...
que demà tinc dia lliure!!! la raó... que vagi al festival que es diu "Tanabata 七夕"
i m'han dit que vagi a Yokohama (el lloc on ho celebren més xulo) amb el tren, he de ser a les 10h allà? durarà fins les 20.30h


http://es.wikipedia.org/wiki/Tanabata
(mireu de què va al web!) i sino demà explico l'experiència,
sense visitar Tokyo però demà a Yokohama.


I ja tinc telèfon mòbil! 
el número: 08039370134
Soft Bank


I sí, no val la pena fer plans, sempre surten diferent al que tu pensaves o voldries.
A una setmana d'arribar al Japó,
aquesta feina a Barcelona era com un somni, tinc idolatrat a l'arquitecte...
però ara estic aquí, vivint aquest altre sommi que m'he buscat i amb una gent al voltant amb qui compartir, aprendre, riure, cuinar, dinar i sopar junts!  riure entre silencis de 14h diàries! conèixer persones i bones persones.
I si sempre s'ha de ser alegre val la pena viure el moment, 
el futur ja vindrà i qui sap? Potser serà millor si ara vius el present!
D'aquí a set mesos passaran moltes coses i...?