2012/07/18

Dia lliure i al Shigoto de nou!

i acabant el concurs, un nou projecte

http://www.florianbusch.com/projects/prototype-for-suburbia-1/


un prototip de casa als suburbis de Tòquio, de concepte oposat respecte el paisatge generat del que ara s'està construïnt, a Chiba. D'aquí poc farem una visita a l'obra, i ja en tinc ganes, arribar-me al "countryside" que cada cop m'atrau més...
serà la senzillesa de la vida més propera que atrau, que les ciutats per descobrir amaguen als seus voltants?

Em quedo amb el que en Nao, un japonès que ens vam trobar a la Xina i després altre cop a la Mireia a l'altra punta del país..., va dir fa poc, havent tornat a casa després d'estar fent la volta al món durant més de dos anys...
i què faràs ara? després d'haver vist tantes coses al món?
doncs el que vull és viure una vida simple, seré recepcionista a un hostel, "just pursue a simple life"

és possible trobar la senzillesa a la nostra mirada diària?
i si a vegades no la sentim aprop, què ens separa?

m'acaba de picar un mosquit!

he vist els diaris, ho he penjat al blog... espero que es parli dels ocellaires i aconsegueixin almenys iniciar un debat,
avui hem fet l'entrevista amb la ràdio de sant cugat, es veu que havien vist el nom i l'escola ETSAV al diari ARA,
 parlar en públic no ha estat mai el meu fort, i si la senzillesa t'acompanya aniràs aprenent a parlar pel camí, expressar encara que no en sàpigues, o aprendre en el temps. Ja oder nein? a ser un mateix... fer-se entendre!!! i en japonès siusplau! Aviam si puc aprendre aviat a explicar un projecte en japonès!?