2012/07/13

...es geht weiter...

No podria sentir que les coses anessin millor,
ni tan sols acabo de saber el día en el que visc quan em llevo,
sé que el super de camí i a la tornada encara és obert i no tanca,
que cada cop que passo per davant d'un despatx que es diu: Terajima architects (kenchikuka),
i segueixen treballant puc exclamar un: vamos! avui arribo a casa abans? i em posaré a estudiar japonès!
sé que dilluns o dimarts em vaig trobar a tres companys de casa i els vaig dir bon dia,
al cubà des de l'habitació, al turc al passadís, al brasileny entrant a la dutxa

i si que sé que a l'anar a dormir o sortir de la feina ja som al dia següent,
treballar sempre i cada dia, potser diumenge al matí dormir unes hores més,
l'esforç i marató de feina diària que es dissimula per ser el teu dia i vivències
Envoltada de gent jove,
cinc o sis japonesos, i un alemany, a vegades una indonesa

i que en un moment donat,
a la segona setmana d'arribar,
un company digui:
- ara estàs molt concentrada,
has de parlar que sino això es torna un ambient molt ...japonès!

i dinant la secretària, que em va ajudar des d'abans d'arribar
em diu... però tu a quans països has treballat?
I en això que penses,
que el que tu vols és poder elegir on vols anar,
no veu-re't obligat a marxar quan un dia tinguis el títol que vulguis exercir i a la teva ciutat.
Ara mateix, aprenent de llocs i cultures,
i fent un concurs des de Tòquio o Berlin,
per on passava cada matí ara fa dos estius!
col·laborant amb paisatgistes, estructuristes alemanys,
i doncs? si tots ens comuniquem aquí i allà,
per què hem de marxar? on anem?

ara mateix... a dormir, són les 3.30AM