2012/07/17

http://www.faber-castell.de/38238/Online-Katalog/fcv2_katalog.aspx?cid=7393&aid=181001



Dia lliure,
dormir 2h, llevar-se a les 4h i entre carrers buits arribar fins al "Tsujiki", mercat del peix i verdures.
Seguir el camí sota el sol incessant i fent quilòmetres amb la "ママチャり", la bicicleta no es cansa...

De tant en tant, si preguntava alguna direcció, el japonès en qüestió em preguntava: en bicicleta? amb aquesta calor? ànims! El que no sabien era que m'havia llevat a les 4AM i ja portava unes hores pedalejant desde l'altra punta de la ciutat.
La temperatura... semblant a la d'ahir, uns 37ºC, あついですね!

I pel camí una parella d'australians d'uns 55 anys m'han parat per preguntar una botiga on comprar unes sabates,
i hem xerrat una estona,
m'han explicat que havien corregut la mitja marató aquest dissabte,
que també era divertida i on la gent es "disfressa" i córrer...

també m'han dit... sembles alemana!
doncs no... però podem parlar alemany si voleu... d'on sou vosaltres?

i d'aquí poc seguiran el viatge fins Barcelona i m'han preguntat un lloc o recomanació per visitar,
així que els he explicat que poden anar a la carretera de les aigües,
que és un paisatge preferit i on també podran córrer!

... i el Sol passa factura,
arribant-me al club de tennis, la noia de la recepció s'ha rigut una mica... t'has cremat avui!
...sí sí, avui he tingut el dia lliure i es nota...

però avui n'he vist un que em superava,
un home que treballava senyalitzant el carrer,
una cara tota vermella,
no semblava ni cremat,
era... un japonès vermell!

i demà em trucaran a les 16h, hora japonesa...
una entrevista amb ràdio sant cugat, sobre el concurs de Les Rambles.
Almenys serà divertit si, com cada cop que parlo per telèfon o Skype des d'allà, em diuen que és massa alt el volum i que no poguem parlar.
L'últim cop, vaig sortir al passadís, el veí va sortir també i em va dir que sortís fora l'edifici?
...i de veritat que parlava baix!!! ...i cada cop es perdia la cobertura i tornar a trucar.


pd: Rosina, quan vingueu porteu crema solar!!! ...Tu que sempre en portes!