2012/07/24

skizzen papier













Només trobant a faltar el paper de rotllo,
començant el projecte,
tot i que anar dibuixant i dibuixant cada cop començant de nou els croquis un al costat de l'altre,
divertit!

com el preu del rotllo a Tòquio, però què li passa a aquesta ciutat?

Més cara i l'euro cada cop més enfonsat! Fa poc temps el Yen un 30% més barat,
ara mateix... pluriempleada, com m'han recordat en què m'he convertit!
Sí, sí, però una feina que és un hobby i em paguen poc,
una altra feina que és un altre hobby i em paguen una mica més!

i perquè, com millor es viu és necessitant sense necessitar!
a gastar que és necessari!!! consumidors 。。。de què?

I l'anècdota de la secretària part time del despatx,
que explicava va començar la vida de casada a Shanghai, on no s'havia de preocupar de fer números perquè tot era molt barat. I en canvi de tornada al Japó, anar al supermercat i vigilar si el kilo de patates va alt o baix i... m'ho puc permetre?
Conec la sensació... però la seva és la diferència més brutal imaginable. Xina-Japó. El Yuan infravalorat i el Yen... YY!!!

I l'anècdota del dia,
baixant de la coberta on hem dinat, amb en "Samurai" i el "Hentai",
ens trobem tres nois d'una oficina de l'edifi, tot serios i mirant els mòbils...
i els dic, aquest noi és Hentai desu!
i rient mentre els altres tot serios... arribant al despatx i seguir rient, encomanar-lo a la resta...
històries!