2012/07/06













corrent pel barri a les 7h del matí... sento algú jugant a tennis...
des d'un terrat!
aquesta és la foto per google earth, i ho tinc també a quatre carrers de casa...



Avui m'he despertat com en un mal son...
la meva habitació és al costat de l'entrada, en planta baixa. A les 7.30h entraven dos dels que viuen a casa, dient...
- she just moved one week before...
- does anyone know about her existence?

i és que, apart de no poguer visitar la ciutat... encara tinc pendent tenir el temps per fer la poca vida social per tal d'instal·larme!
Queda pendent conèixer els companys de pis algun dia abans de les 23h, quedar amb els japonesos que entrenaven a Barcelona, amb la Miyuki, amb un espanyol...el Naruhito, jugar un partit de tennis potser el diumenge? el Yasuhiro de Cracòvia...

potser hagués estat bona idea veure la final a les 5h del matí Espanya - Itàlia (no sabia que seria tant poc el temps lliure?)
Però bé, acabarà el concurs en dues setmanes i tindré algun dia de descans... tots els companys estan igual i veig que passant tantes hores junts es converteixen en la teva "família".
El dia de l'entrega tenim previst un festival... "submit and drink...?"

Un concours des del Japó a Alemania,
fa un temps un des de Barcelona a la Xina,
des d'Alemania a la Xina...

i potser les bones notícies t'arriben mentre fas plans,
des de Barcelona a Barcelona,
qui sap? potser a la tornada...

serà que el món es mou molt! I com diu la cançó dels Pets "jo puc estar aturat..."